allting bara rasar samman.

Jag skrev en dikt i skolan idag,  för allting är verkligen piss idag.
Men just nu har jag inte anteckningsblocket i närheten, men jag kanske uppdaterar med den senare.

Men allting rasar bara samman just nu - bägaren har runnit över totalt.
Vet inte vart jag ska börja ta tag i mitt liv, och hur jag ska göra.

När jag lämnade "den" och skulle stå på egna ben för att pröva mina vingar så misslyckas jag.
Och nu är det inte lika lätt att gå tillbaka eftersom jag inte bor där jag gick. Så då måste jag hitta någon annan jag kan lita på & det är svårt. Men jag måste.

Och jag som hade klarat mig i två månader utan att göra "det",
föll tillbaka idag när tårarna brast. Då kom det automatiskt att straffa mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0