Hjärterdam (v

Orkar ingen presentation eller nått, får bli bara en beskrivning.
skapade denna bloggen för att här kunna lägga upp mina dikter och noveller.
Kanske få lite respons. jag behöver utvecklas och då vill jag ha era funderingar och tankar hur jag kanske kan bli bättre.

Jag började skriva när jag gick i sjuan ungefär, alltså för ca 6 årsedan.
Jag har utvecklats sen dess, men då vill ni nog inte ens läsa mina första dikter.
haha! Men det är bra, jag har blivit bättre sen dess & det tackar jag för.

Men jag orkar inte fixa designen på denna bloggen just nu,
väntar lite.

Har ju en blogg till, men det är en mer alldaglig blogg,
denna får bli en blogg där jag skriver dikter och noveller och punkt slut.

Ja, det var bara en kort liten beskrivning.

Love, hjärterdam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0